1. Nákup na Averde

a) jak postupovat při nákupu na Averde?

Averde funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Není možné přijímat objednávky telefonicky nebo objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu.

Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku v košíku můžete upravit počet kusů zboží nebo produkt , který nechcete vymazat. Dále si vyberete způsob dopravy a platby a následuje vyplnění osobních údajů, dalé souhrn objednávky a pak stačí potvrdit souhlas s obchodními podmínkami a objednávku potvrdít. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, určitě nás kontaktujte na email averde@averde.cz nebo na telefonním čísle 602 407 414.

b) jak uplatním vygenerovaný kód?

Pokud máte v emailu kód, který chcete na svůj nákup uplatnit, zapište váš kód do poznámky. V tu chvíli v košíku uvidíte aktuální cenu se změnami provedenými díky slevě. 

Pokud si nejste jisti platností poukazu, tak nás kontaktujte. averde@averde.cz nebo na 602 407 414. Rádi pro vás jeho platnost ověříme a poradíme.

 

c) za jak dlouho budu mít zboží doma?

Balíček standardně vyexpedujeme do 3 pracovních dnů od vaší objednávky. Nejpozději do 48 hodin od expedice by vám měl váš balíček být doručen. 

d) když si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak zboží ještě není rezervováno pro vás. Zboží je vaše ve chvíli kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

 Zboží dodaváme jen po České republice

 

  2. Dostupnost zboží

a) jak poznám, které zboží je skladem?

Veškeré zboží, které na webu je označeno skladem máme na odběrném místě Skalice 17, Skalice 392 01 Jihoč a můžeme ho expedovat. 

b) mohu si objednat zboží, které je na dotaz?

Pokud je u zboží napsáno: Na dotaz tak není skladem. Postupně veškeré zboží doobjednávame, jakmile to bude možné bude skladem. Pokud  o zboží které máme na dotaz máte zájem - mužete nás kontaktovat o dostupnosti zboží na averde@averde.cz nebo na čísle 602 407 414. 

c) jak poznám, že zboží, na které čekám, je znovu naskladněno?

U veškerého zboží, které je skladem, je možnost "Vložit do košíku". Pokud je zboží na dotaz a chcete být informováni okamžitě o jeho naskladnění, můžete svůj e-mail s požadavkem na vámi vybrané zboží poslat na email averde@averde.cz a my vás budeme okamžitě po jeho naskladnění informovat.

 

 3. Platba

a) jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit na dobírku, nebo bankovním převodem, číslo účtu: 115-4586690237/0100 Komerční banka a vyzvednout u nás na provozovně Skalice 17 Skalice 392 01 okres Tábor. Platební brána (GoPay online platba).

 

 4.  Doprava

a) jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě si můžete vybrat kurýrní službu PPL nebo se můžete zastavit přímo na našem odběrném místě Skalice 17, Skalice 39201 okres Tábor.

b) Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, je to možné. Odběrné místo Skalice 17, Skalice 392 01 Okres Tábor po telefonické dohodě je možné vyzvednout zboží kdykoliv 602 407 414 budeme se těšit z vaší návštevy.

c) Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, v případě, že konečná hodnota zboží, které jste si vybrali, překročí 1000 Kč, máte dopravu zdarma (při platbě na dobírku se však platí doběrečné). Zboží si také můžete vyzvednout bez placení dopravy osobně na našem odběrném místě na naší provozovně Skalice 17, Skalice okres Tabor 39201

 d) kde se právě nachází moje zásilka?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, můžete nás kontaktovat. Na telefonním čísle 602 407 414. Pokud již byl balíček dopravní společnosti PPL předán - (o expedici vás vždy budeme informovat e-mailem).

e) Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, napíše SMS nebo zavolá.

f) Trvá doručení o něco déle, než jste předpokládali?

 1. Zboží je ještě u nás 

Zboží obvykle odesíláme druhý pracovní den po vytvoření objednávky, nejpozději do 3 dnů od vytvoření objednávky. Při předání zásilky dopravci vám vždy zašleme e-mail. Pokud jste žádnou zprávu neobdrželi a máte za to, že by váš balíček už měl být expedován, určitě nás kontaktujte.

V případě, že z naší strany vznikne jakýkoliv problém a zjistíme například, že produkt z vaší objednávky nemůžeme z nějakého důvodu doručit, budeme vás o tom informovat.


2. Zboží je u dopravce

Pro přepravu využíváme dopravce PPL.  Jakmile se váš balíček vydá z našeho skladu na cestu za vámi, tak vám  dopravce PPL pošle e-mail s číslem zásilky a vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému  PPL .

 a) Balíček jste si nestihli převzít? 

Pokud jste si nestihli převzít od dopravce svou objednávku a přitom o ní máte zájem, můžeme vám ji znovu doručit. Veškeré nevyzvednuté objednávky se vrací zpět na náš sklad v Skalice 17, Skalice 39201. O vrácení vás budeme informovat. V případě druhého zaslání budete vyzváni k úhradě druhého poštovného. Celá objednávka včetně druhého poštovného musí být hrazena bankovním převodem (i pokud vaše původní objednávka byla na dobírku). 

 

5. Reklamace

Balíček přivezlo PPL

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás na telefonním čísle 602 407 414 a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). PPL vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.


Reklamace ve 3 bodech

 

1)     Identifikujte výrobek zakoupený na portálu www.averde.cz

(o jaký jde výrobek, kdy byl zakoupen, číslo daňového dokladu)

 

2)     Popište závadu

(stručně a co nejvýstižněji popište v čem spatřujete závadu a jak se tato projevuje)

 

3)     Přidejte kontaktní informace

(dejte nám vědět, kam Vám můžeme zaslat vyjádření k uplatněné reklamaci) email: reklamace@averde.cz

 

Ve lhůtě 72 hodin posoudí náš technik reklamovanou vadu a nabídne Vám optimální řešení.

Buď Vám poradíme, jak věc jednoduše opravit bez naší součinnosti, a nebo nabídneme co nejefektivnější způsob doručení do naší provozovny, kde Vám bude záruční oprava provedena. Reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší možné lhůtě, protože jsme si vědomi, že produkt užíváte.

V některých situacích jsme ovšem závislý na dodavatelích. Standardní zákonné lhůty (30 dní) pro reklamaci však dodržujeme vždy. V případě že nejsme schopni Vám zakoupený produkt opravit, nabídneme Vám jeho výměnu, a nebo vrácení peněz.